tirsdag 18. april 2017

hva skjer?

Jo, det skal jeg snart fortelle dere. Koftene fra Kofteboken 1 og 2 skal igjen ut på nye eventyr, og arrangementet jeg sikter til i denne omgang går av stabelen lørdag 20. mai. Det blir supergøy og det skjer på Dyrsku´plassen i Seljord! Jeg skal snart fortelle mer, for dette er nemlig noe du også kan være med på. Ja, jeg håper at du kommer jeg! 

Jeg kan si så mye at dette handler om å vise hvordan tradisjonen kan brukes på en trendy måte i en ny tid, og i morgen fyller jeg bilen med noen skikkelig bra studenter som jeg skal samarbeide med om dette prosjektet. Vi skal plukke ut noe som passer superfint til koftene. Jeg lover å ta bilder, slik at dere får se. Og jeg skal snart fortelle dere alt sammen. Informasjonen er bare inne til dobbeltsjekk ;O) Dette blir så spennende!

Ja, dette ble rett på etter påskeferien dette. Jeg får fortelle litt om den også, litt senere. Nå ville jeg så gjerne rope dette ut! 

1 kommentar:

  1. Bonjour,de superbes images et beaucoup de poesie.Merci et bonjour de france

    SvarSlett