mandag 18. mai 2015

slik ble min dag

I går tok vi dagen helt med ro. Det startet med deilig frokost i denne hagen, og her fant vi så roen at vi ble værende i mange timer. Sammen med gode venner og familie. Akkurat slik vi liker det aller best :O) Og ren idyll var det også. I en gammel hage. Ved et vakkert hus. I sola og varmen. Ved koselige dekkede langbord. Under et epletre. Jeg mener jeg ikke kan ønske meg mer.

Deilig mat var det også. Ikke rart vi ble lenge... hihi. Og etter timer i dette vakre huset og den gamle skjønne hagen, dro vi ned til byen for å se borgertoget. En riktig så fin dag altså!

Så vakkert det er nå. Vi må bare nyte det i fulle åndedrag. 

hvis dere lurer på hvorfor jeg gaper så, så er det fordi jeg kommuniserer litt med Lille her ;O)
Og slik ble stasen min i går. Jeg gikk for det tradisjonelle. Altså nesten komplett beltestakk. Med kun to unntak; et lyseblått bomullstørkle i halsen, og det brune heklede sjalet. (Forrige innlegg: der har jeg samme sjal i annen farge.) Jeg har lenge tenkt på å sy meg et par nye skjorter. Jeg har lyst på en fargerik i silke, og en lys pastell i bomull. Det er så gøy å kunne endre litt. 

Slik ble altså min dag. 
Jeg er så takknmelig for alle de gode menneskene jeg har rundt meg. I livet mitt. Og det vakre landet vi bor i. 

4 kommentarer:

  1. Vaya! Un día fantástico, me ha encantado el post, Felicidades!
    Wow! A fantastic day, I've loved your post, Congrats!


    Marina from http://marinainblue.blogspot.com.es/ SPAIN

    SvarSlett
  2. Det ser rigtig dejligt og hyggeligt ud - heldigt at vejret var så fint til at spise ude. Dit fine tøj klæder dig godt.

    SvarSlett
  3. Der var det da veldig idyllisk! Og det ser ut som dere har det veldig koselig. Så heldige dere var som kunne sitte ute. Deilig vær, god mat og hyggelige venner. Kan man ha det bedre? Du er flott i bunaden, og bunaden er flott i seg selv! Hisen Berit.

    SvarSlett