mandag 2. februar 2015

vinterkrans

Det finnes liksom en krans for hver sesong. Om sommeren kan man lage krans av engblomster. Lyng om høsten og nye skudd om våren, men hva slags naturmaterialer kan man bruke om vinteren? Når snøen dekker bakken og det meste er frosset fast. Jeg har laget en liten sak om dette i det nyeste Lev Landlig. Over to sider forklarer jeg hvordan man enkelt kan skaffe seg lerkekonglegrener og lage en skikkleig fin vinterkrans.

Denne gangen måtte jeg ha med og på meg disse fine vottene som jeg har fått i gave. Det var så midt i blinken. Herlig farge, hjemmestrikket og varme av ull. Å - akkurat som jeg liker det aller best! "Oppskrift" og flere bilder finner dere altså i utgave 1 som er i salg nå. 

6 kommentarer:

  1. Søde fine vinterfarvede vanter. Jeg er enig med dig - en krans til hver sæson. Og så også en julekrans med gran og bær!

    SvarSlett
  2. Lerkekongler er bare vakkert, og det var vottene også. Herlig stemning :)

    SvarSlett
  3. Ja, der er så mye fint i bladet, nå venter jeg bare på at syke barn skal bli friske slik at vi kan gå i skogen og binde oss en krans…. herlige votter i skjønn farge, ha en herlig tirsdag, Liv! :-)

    SvarSlett