torsdag 4. desember 2014

hektiske tider

På lanseringsdagen hadde jeg på meg Bøvertun med rundt bærestykke. Lene hadde Fåvang med rundt bærestykke.
(Oppskrifter og fargekoder til begge i Kofteboken.)
Dere tror vel jeg har gått helt i vinterdvale... Det skulle en tro, med tanke på hvor stille det har vært her på Livs Lyst i det siste. Det har hverken vært ønskelig eller planlagt, men det er hektiske tider... Men nå er jeg her igjen. Lys levende og med stor lyst til å poste innlegg på bloggen fremover! Jeg har mye på hjertet skjønner dere, men det har som sagt vært vanskelig å finne tid.

Kofteboken ja.
 Det har så langt vært en hektisk og overveldende reise! 

For det første: Tusen takk til alle dere som har gitt oss så utrolig fine tilbakemeldinger. Vi er både lykkelige og takknemlige for at så mange liker boken. Vi trykket opp 7000 eksemplarer i første omgang, men gikk tom etter bare kort tid. Nå er vi i full gang med 2.opplag. Rundt den 12. desember står bøkene hos trykkeriet igjen, klare til å pakkes og sendes ut til kunder. 

Er du privatkunde og ønsker å bestille boken? 
Trykk deg inn på kofteboken.no eller titt inn i din lokale garnbutikk/Husflid/bokhandel.

Er du bedrift (garnbutikk/Husflid/andre) og ønsker å bestille boken? 
Trykk deg inn på kofteboken.no 

Bohandlel?
Boken ligger på lager hos Forlagssentralen og kan bestilles gjennom Bokbasen.

For det andre: Tusen takk for fulle hus! Jeg har vært på noen signerings-arrangement i det siste og det har bokstavelig vært fullt hus hver gang. Utrolig moro! Folk har sittet/stått i de kriker og kroker det har vært å oppdrive. Og ikke minst kjempe koselig å hilse på så mange av dere. Dere skal vite at dette er noe av det hyggeligste med hele prosjektet. Å dra ut og møte dere. Så tusen takk for smil og koselig prat! Jeg skulle gjerne rukket å dra mer rundt nå i førjulstiden. Så takk til alle som har forespurt også. Jeg får ha det til gode!

3 kommentarer:

  1. Så moro at du har hatt det så positivt travelt, begynte å bli helt bekymra.......... Gleder meg til jul, tror det kanskje ligger en fin bok og venter.....
    Ha fortsatt fine adventsdager, håper du får tid til å kose deg også!
    Klem fra Signe.

    SvarSlett
  2. Jeg skjønner at det har vært hektisk. Det må ha vært mye arbeid med å få boken «i boks». Men du og du – for en flott bok! Jeg hadde forhåndsbestilt den og den kom (selvfølgelig) i posten da jeg var en tur i Spania (= lett panikk). Snille mannen, som kom et par dager etter, tok den med i bagasjen. Siden da har jeg bladd og bladd i den. Fine kofter, fine bilder, fine farge, fine folk, fin layout, fin kvalitet på boken ... ja den er bare superfin.
    Så; gratulerer med den flotte boken.
    Ha en fin helg.

    SvarSlett
  3. So happy for you. I just knew that your book would be a best seller. I went to a Nordic Jul Fest at the Nordic museum in Seattle recently and there were many people there wearing the sweaters from Norway.

    congratulations, Linda

    SvarSlett